Pages

bismillah


Extended Network Banners

Selasa, 28 Ogos 2012

TUDUNG AKEL 2 TONE BIDANG 60 DAN 50 MURAH!!!



BISMILLAHIRAHMANIRRAHIM....
Assalamualaikum ukhtiku semua.. insyaAllah, jom sme2 kte menutup aurat menurut syariat yang ditetapkan dan dalam masa yang sama kelihatan cantik, ayu dan juga kemas:)..

oleh itu, di sini sye ada menjual tudung AKEL 2 tone harganya hanya rm23 sehelai untuk BIDANG 60 dan RM17 untuk BIDANG 50.. bagi sesiapa yang berminat, blhla order atau hubungi sye ye:) di nombor 0193236317..




"Dan katakanlah kepada para perempuan yang beriman, agar mereka menjaga pandangannya, dan memelihara kemaluannya, dan janganlah menampakkan perhiasan (auratnya), kecuali yang (biasa) terlihat. Dan hendaklah mereka menutupkan kain tudung ke dadanya, dan janganlah menampakkan perhiasannya (auratnya)..." [Surah An-Nur:31]

"Wahai Nabi! Katakanlah kepada isteri-isterimu,anak-anak perempuanmu dan isteri-isteri orang mukmin, "Hendaklah mereka menutupkan jilbabnya ke seluruh tubuh mereka.” Yang demikian itu agar mereka lebih mudah untuk dikenali (pembeza muslim dan bukan muslim), sehingga mereka tidak diganggu. Dan Allah Maha Pengampun, Maha Penyayang." [Surah Al-Ahzab:59]







untuk sebarang rujukan, sila LIKE atau kunjungi Page ni ye:)

1 ulasan:

kEtENangan berkata...

sila lawati dan LIKE page http://www.facebook.com/pages/Tudung-Akel-2-Tone-Bidang-50-Dan-60-murah/157977757672347. pelbagai warna boleh didapati.. kain lembut dan senang untuk dibentuk.